Pescuit la crap pe “Batrana Doamna” zona Ceatalchioi

Pescuit la crap pe "Batrana Doamna" zona Ceatalchioi

Aflati in cautare de aventura si pescuit la crap, am ales sa facem o noua iesire pe “Batrana Doamna” iar ca si locatie ..zona ceatalchioi, bratul Chilia.Dupa ce am trecut cu bacul pe la Tudor Vladimirescu, impreuna cu amicul meu Boby si partener de munca, am hotarat sa facem un pescuit de doua zile la crap. Odata ajunsi, am pregatit nada, lasand porumbul la inmuiat in apa din dunare, am instalat cortul dupa care am inceput sa pregatim cate patru lansete de fiecare.Cand aproape sa ne fure somnul, In jurul orei trei noaptea a sosit si primul crap sabatic de aproape sapte kg, urmat de o noua trasatura la una din lansetele colegului meu pe cinci dimineata, rezultand un frumos crap asemanator in jur de opt kg, dupa care nu a mai tras nimic pana la ora noua, zece cand eu si colegul meu am mai scapat scapat pur si simplu cate un crap.Dupa ora 12 ziua, am baut cate o tuica si ne-am bagat la somn.La ora 15:00 ne-a trezit un crap si apoi au urmat alti trei, doi scapati si un ciortan eliberat, iar doua zi dimineata la ora 6:40 am incheiat frumoasa partida cu un crap de 15 kg.

Crap 15 kg
Crap Ceatalchioi

Speram ca va placut articolul nostru.Ai fost si tu pe dunare? Fa-ti cont si publica si tu povestea ta!

S-ar putea sa-ti paca si unul din articolele de mai jos:

Fii primul care comenteaza

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.